דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגורל | משחק ישראלי 

מאת    [ 17/01/2008 ]

מילים במאמר: 531   [ נצפה 12005 פעמים ]

המשחק, שבפעם האחרונה שזכה למאמר, מנה 6 רמות, עיר אחת, מעט פעילויות, והיה בפיתוח, התרחב באופן יוצא מן הכלל-

הרמה הגבוהה ביותר היא פי 2 מהקודמת לה- 13, השטחים שניתן לחקור גדולים בהרבה, אזורים חדשים נוספו ליקום "הגורל" ביניהם עיר חדשה המאפשרת פעילויות נוספות בנוסף על העיר הראשונה; היא קריטום. בנוסף, מחלקות רבות נוספו, ושלל פעילויות חדשות ואתגרים ציפו כששבנו לערוך ביקור בעיר, אם אפשר לתאר במשפט אחד, לא התאכזבנו, אלא להפך, הופתענו מהשיפורים החדשים לטובה.

למי שמעולם לא ביקר בממלכה הקסומה יצפה הסבר קצר בתחילת המשחק, מלווה בתמונות מלהיבות של וטקסטים מהנים לקריאה לאחר שהשחקן ייצור דמות, יילמד את עיקרון הקרב- לאחר סקירה קצרה של עברה של קריטום, יצא הלוחם לקרב פנים אל פנים מול יריבו בפעם הראשונה, ואחריו, ישוגר ישירות אל קריטום, שם יוכל לתקשר עם שחקנים, להילחם עמם, לערוך איתם עסקאות חליפין, ואף להצטרף למשלחות שמטרתן להדוף מפלצות (שמעניקות חפצים ברגע תבוסתן), שעבודת צוות דרושה על מנת להביסן.

הקרב הוא פשוט- לדמות ארבעה פרמטרים, בדומה למבוכים ודרקונים שם החוכמה, הכריזמה, החוזק וכו' מעניקות לכם בונוסים לתקיפה ולהתחמקות, כך גם בגורל- הכוח מגדיל את הסיכוי להנחתת מכת מחץ- שמעבירה מכה חזקה יותר ממכה רגילה, הזריזות מאפשרת לכם להתחמק ממתקפות של היריב, וככל שתהיה גדולה כך יהיה סיכוי נמוך יותר שיפגעו בכם, הבינה היא למעשה הפרמטר המנוגד לזריזות, שבעזרתה יגבר הסיכוי שתפגעו ביריב זריז, והסיבולת, שמנוגדת לכוח, שמצמצמת את הנזק שניתן לכם.

כאן, בניגוד למשחקים אחרים, כשתמותו לא תאבדו חפצים, לא כסף, ולא ניסיון, תבוסה כאן אינה כישלון תמידי, שכן, תבוסה תבוא לעיתים קרובות, אלא אם תדעו לשלוט בשדה הקרב, זאת, אגב, עושים בעזרת רכישת חפצים מהחנות, שמגבירים יכולות, מוסיפים נקודות חיים, לעיתים אף מצילים אתכם מתבוסה ודאית, אך לכל יש מכיר, על מנת ללבוש חפץ, תזדקקו לנתונים המתאימים, ולסכום המתאים.
כעת, לאחר שסקרנו את הפעילויות הקיימות, נעבור לחידושים.

אם עייפתם מקרבות, תמיד תוכלו להירגע במעט עבודת כפיים; ישנן ארבע עבודות בסיסיות, הן חציבת מחצבים, כריית אבנים, כריתת עצים, ואגירת חפצים- וכפי שציפיתם, לכל עבודה יש את החפץ המתאים לה, אם תרצו לחטוב עצים, למשל, תזדקקו לגרזן (או למכת קראטה הגונה, אך משום שאינכם דן 4 עדיין, תסתפקו בגרזן), ובנוסף לחפץ עמו תשאו את המשקל, כמו, למשל, מריצה, וכאן חפצי ה'אגירה' כך נקרא להם, נחלקים לכמה סוגים- יש את הקטנים והזולים, שאין בהם הרבה מקום, יש את הממוצעים, שעולים יותר, אך נושאים יותר, ויש את ה'כבדים' שמיועדים לאלה שמסוגלים להרשות לעצמם לקנות אותם במחיר שערורייתי, אך להשיג בתמורה חלל מרווח לכמות גדולה של מחצבים.

בעזרת המחצבים שנאספו אתם יכולים ליצור חפצים בעצמכם, בזכות השגת 'מתכונים' שעוברים במשפחה אצל המפלצות, וכמובן, תהליך ההשגה אינו כולל דיפלומטיה, אלא ניהול מסע ומתן אגרסיבי עם המפלצות.

בנוסף, אם הספיקה לכם החוויה בקריטום ואתם מחפשים מקום רומנטי יותר לבלות בו את חופשתכם, תמיד תוכלו לעלות על עגלה לאורלוגאר, שאומנם אינה ממהרת לשום מקום וזמן הנסיעה בה ארוך, ולשחק בדרך במשחקי פלאש על מנת להעביר את הזמן, אך התוצאה משתלמת- העיר אורלוגאר מלאה בפעילויות והזדמנויות רווחיות, בין אם זה לבקר את אחת המפלצות ולשדוד את מאגריה, או בין אם זה לפקוד את המפלצות היותר חזקות ולהביסן בעזרת חברים- ואז לבזוז את מאגריה.

בין כה וכה, אם זה קרב מסעיר, פעילות אגירה, שיחה עם חברים, תמיד תמצאו הנאה בקריטום, שכן, הכיף בה לא נגמר, כמו גם האפשרויות בדומה לאמריקה הרחוקה.
המשחק מעניין אותכם??
כנסו והירשמו

http://game.battle.co.il?id=5785



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב